Monday, October 8, 2012

Jadik Driver kat KL ni Jangan Bangang Sangat

ther have been few occasions 
where aku rasa nak bawak je batu 
rasa nak baling je kat keta org2 bangang
among others:
dok kat lane laju tapi  bawak sloooo
pastu kat depan keta dia 15 ekor gajah pun leh masuk baru jumpa the next car
or driver yang nak tukar lane tak bagi signal
yang ni sengal
ko hengat sume rorg leh guess ke ko nak pi mana
pastu kalo terlanggo ko
ko pulak nak claim insurance aku
pastu insurance aku tak dapat the NCB bila nak renew roadtax
pastu NCB aku kena start bali at 25% walopon aku dah maksimum 55%

tapi last night mmg bengong
ada satu driver ni
bawak gen2 kelabu je
plet WSFXXXX (not that I care)
badan: gemuk macam gergasi
muka: macam buragas
tunggu bini kat stesen L*RT ujung kat G*ombak nun
insiden:
si gemuk WSF parked belah kanan ada mangkuk parked belah kiri
tetengah ada ruang utk satu keta je lalu (bas takmuat)
ok: bini si gergasi ni dah sampai
time ni keta cabuk WCJ ku nak lalu kat tetengah ruang yang tersebut di atas
boleh si gergasi ni main nak keluar je (signal? oh mmg tak bagi la mungkin takut bayar lebih tuk minyak keta kot kalau buh signal)
ku toleh bagi muka sikit than i parked on the left (tak ganggu jalan ok)

oh tiba2 mangkuk tingkat ni tak puas hati
he drove n stopped next to my WCJ 
n sound aku:
naper aku pandang2 dia
aku selamba jawab: aku ad amat aaku leh pandang kan
pastu dia balas ko tak puas hati ke apa
aku cam eh ko sakit otak ke hapa
n toddlers ku dalam ket apun gave  a look yang macam..eh nama uncle gergasi ni
aku nampak la bini dia menyabo2 kan dia
eh, sian ko ok sang bini..
sebab laki ko berani dgn pompuan anak 4 ni je
cakap je besar sebesar perut bori laki ko tu
tapi keluar ket apun idak

orang ramai yg tgh tunggu bas tu terpaku tgk insiden itu
aku macam whatever la
aku tunggu laki aku
nak pi shoppig pastu
so like I care

tapi seriusly
aku patut collect batu2 kecik dalam keta!

4 comments:

  1. OMG kak.. kesian kau.. kesian juga budak2 .. apa la kena dengan lelaki itu.. hangin x tentu pasal. Kadang2 tu yang buat aku takut nak buat muka or nak tengok2 orang (eventho depa yang salah ) sebab orang2 'pelik' ni ramai..

    ReplyDelete
  2. hahah..sar aku mula2 macam...ek eleh...tapi lepas shopping spree (walaupon hanya beli pampers n botol susu n susu anak) aku tetap hepi pastu...retail theraphy worked on me! hahahhahahah

    ReplyDelete
  3. sar, cemana nak cari ko kat g-talk apa contact to find? email?

    ReplyDelete
  4. kak... id aku : sarsamsudin@gmail.com
    Let's talk bebeh..

    ReplyDelete