Monday, July 2, 2012

Aku Menang!

serius...aku menang
bukan menang glassware syarikat
pemanggang ajaib ikan are tu
tu kena beli
dah beli baru leh dapat

ni betul2 kejadian
aku menang baucer
takla banyak tapi berbaloi..
kejadian ni berlaku lebih kurang sebulan lepas

ada kat laman sosial Ef-Bi tu
ni laman Ef-Bi syarikat beg
beg kulit
aku mmg suka beg
lagi2 beg kulit
syarikat ni beg dia boleh tahan
dia buat menang baucer ni awal bulan lepas sampai tengah bulan lepas

aku join je
hari2 aku share laman depa
aku kena "suka" laman Ef-Bi depa sebanyak yang boleh sepanjang 2 minggu
aku buat le
dalam hati
penuh harapan
alangkah eloknya
kalau aku menang
mula berangan nak beli beg itu ini

tapi hati aku kuat berdetak aku boleh
waiting...nak je aku bubuh kat status Ef-Bi aku jugak aku penuh harapan ni
sebab keputusannya ujung bulan lepas
ujung bulan wiken
hari ni aku boleh check la
tapi aku lupa langsung pasal tu sebab Biru Senin (monday blues kot..hahha)
aku bukak email lum bukak Ef-Bi
eh ada email dari syarikat tu la
tajuknya Congratulations
tgk n baca betul2 ni bukan SPAM

waha...betul la kau menang YEAY
eh, dabel kompom kat Ef-Bi
ye laa...diorang dah announce nama aku laa pemenangnya....
aku sukaa

terus bukak laman depa
cari beg

Amboih...payah jugak no nak milih ni.... walaupon pakai baucer

yg penting incik somi pun bakal dapat wallet raya... hehehehhe

meriah di hati ni.... dam dim dum!

No comments:

Post a Comment