Thursday, August 20, 2009

Skeptikal Untuk Berubah

Aku memang ada sejenis penyakit yang datang selalunya bila aku rasa aku dah tak sesuai untuk dimajikan kan oleh sesorang mahupun sesebuah kompeni.. oenyakit sama datang semula semenjak dua menjak ni.. aku rasa takder motivasi untuk diamahkan lagi... lelebih lagi kebanyakan komeni aku aku curah kan keringat ni semuanya tidak memandang pencurah keringat ni sebagai aset... selalunya mereka akan memandang golongan marhaien ni sebagai liabiliti... hmm.. betapa takder motivasi nya aku kala ini...
at this point, aku telah diapproach oleh seseorang yang 'nampak'nya berjaya dengan membuat sesuatu tanpa majikan... envious mula datang.. seperti biasa la... cum aaku masih lagi skeptikal ttg kebolehan aku.. aku tak skeptikal dengan sistem yang kawan ni bawa...cuma aku sangat2 skeptikal dengan kebolehan aku untuk meneruskan sesuatu yang digelar perniagaan online ni... kalau ikut hukum islam pun, berniaga kalau ada barangnya, memang harus... barang memang ada... tapi kebolehan aku tu yang jadik penghalang.. akutak tau langkah yang aku amik ni betul atau tidak.. cuma aku berharap sangat langkah yang aku amik ni tak silap dan menjadi turning point aku suatu hari nanti..
aku harap bila aku menulis lagi tentang saat ini suatu hari nanti aku boleh bercakap betapa bodohnya aku kerana skeptikal....
aku buat demi jalan Allah....insyaAllah...

No comments:

Post a Comment